În primul şi ultimul interviu legat de scandalul în care fosta sa soţie spune că a lovit-o, Cove i-a mărturisit, în exclusivitate, lui Mădălin Ionescu, în emisiunea "Drept la ţintă", că va lupta pentru copilul lor, deoarece este nevinovat

"Eu o înţeleg şi pe Maria, pe fosta mea soţie. Nu este puţin lucru ca la 25 de ani să rămâi o femeie singură, cu un copil. Este dificil. Este greu. O înţeleg. Ceea ce nu pot să înţeleg este de ce a fost nevoie să spună neadevăruri"

http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/thumb_612_x_0_0-300492-cove_madalin_ionescu.jpg

"Am decis să cer în instanţă dreptul de a avea acces la copilul meu, drept care mi-a fost permanent limitat şi îngrădit de fosta soţie", a mai spus Gabriel Coveşeanu.

Omul de televiziune insistă că nu va mai pune paie pe foc în acest scandal, din respect pentru fiul său: "Niciodată, indiferent de ce s-a întâmplat şi de cum au stat lucrurile, n-am să spun nimic de rău de mama copilului meu, pentru el. Este mama lui şi eu n-aş putea să mă uit niciodată în ochii copilului meu şi să-i dau răspuns la întrebarea «de ce, tată, ai spus aşa ceva despre mama mea»."

date marți, 19 octombrie 2010

0 comentarii to “19 OCTOMBRIE: Cove: "O respect pe Maria orice s-ar întâmpla, este mama copilului meu!"”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!