http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/casete/237288/thumb_617_x_0_bianca-operatie-coloana.jpg
Bianca Drăguşanu a avut, in ultima periodă, o mulţime de probleme de sănătate. Din cauza accidentării la picior se pare că blonda lui Cristea s-ar putea să aibă nevoie de o operaţie la coloană.

În urma unor controale mediacale Bianca a aflat că are nevoie de o intervenţie chirurgicală la coloană, însă momentan se simte bine şi nu are de gând să se opereze, mai ales că problema pe care o are nu este urgentă: “Mă simt bine acum. Trebuie însă să am mare grijă de mine, nu port tocuri, fac şi masaje speciale. Fac tot posibilul să nu fac această operaţie, acum port chiar şi un corset care să îmi ţină spatele drept”, a declarat Biaca pentru Acces Direct.

Adrian Cristea este mereu aproape de Bianca

"Adrian e familia mea"

Întrebată dacă Adrian Cristea a fost prima opţiune atunci când a avut accidentul asistenta lui Capatos a spus tare şi răspicat: “Da! Pe el l-am sunat prima oară. Şi a ajuns la mine în timp record. Adrian reprezintă familia mea aici, în Bucureşti... şi eu sunt familia lui. (…) Probabil Cătălin ar fi avut o prezentare”, a mai menţionat Bianca Drăguşanu care e sigură că designerul nu i-ar fi dat atenţia pe care a primit-o de la Cristea în acele momente.

Deşi Bianca vorbeşte foarte frumos despre dinamovistul Adrian Cristea şi se înţelege din vorbele sale că ţine foarte mult la el, vedeta de la Antena 1 a mărturisit că nu vrea să se mărite cu el: "Nu vreau să mă căsătoresc cu Adrian Cristea. Mi-e foarte bine aşa cum suntem".

date sâmbătă, 30 octombrie 2010

0 comentarii to “29 OCTOMBRIE 2010: Bianca are nevoie de o operatie de coloana”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!