Sunt incantata de majoritatea blogurilor care participa la Blogwars, concursul in care am obtinut locul 13, dupa cum am anuntat anterior... acum nu stiu exact pe cine sa aleg dintre participanti, si solicit ajutorul chiar lor. Asa ca cei care considera ca votul meu ii poate ajuta intr-un fel la trecerea mai departe in concurs, ii invit sa faca o postare cu motivul pentru care considera ca postarea lor are cel mai bun continut... Astept comentariile cat mai rapid pentru a putea da voturile in timpul scontat...

Va multumesc, si mult succes tuturor!

UPDATE: Va felicit pentru cei care ati postat deja, si pentru spiritul de fair-play de care dati dovada! Mai astept pana maine pentru a da votul, pentru a putea da comment si cei care poate nu au apucat inca sa citeasca anuntul meu...VA FELICIT PE TOTI CARE ATI AJUNS IN ETAPA A 2-A! Voi citi toate postarile pana maine, si cu un pic de sprijin primit prin comentariile participantilor imi voi face o imagine clare asupra tuturor blogurilor. 

UPDATE 2: M-am cam hotarat cum sa arate ierarhia, si un lucru clar vreau sa spun: NU VOI VOTA SA IASA NICIUN BLOG, ci voi vota doar in ordinea preferintei...Cele mai bune doua postari in viziunea mea, din lista participantilor arata astfel: cel mai creativ (loc I), si cel mai atractiv (loc.II)... restul mai vedem... (Am tinut cont si de sfaturile primite de la bloggerii concurenti facute pe blogul meu, si ca de obicei se dovedeste ca cine este pasionat de lucrul pe care il face, atrage clar voturi bune... nu spun nimic mai mult! :)

UPDATE 3: Votul s-a incheiat... gustul omului nu il poti schimba cu nimic... astfel ca eu sunt relativ multumita de ierarhia finala... INSPIRATIE MAXIMA LA URMATOAREA PROBA!

date duminică, 27 ianuarie 2013

6 comentarii to “Blogwars #3 - votul de departajare”

  1. Soacra
    27 ianuarie 2013 la 20:25

    Voteaza cum simti... Nu te lasa influentata :)

  1. Anonim
    27 ianuarie 2013 la 21:34

    Eu vreau un 5... nu cred ca sunt cea mai buna dar nici cea mai slaba.. iti multumesc foarte mult si voteaza asa cum simti tu :)

  1. Bogdan
    27 ianuarie 2013 la 22:34

    Daca as fi jurat, eu m-as uita la modul in care trasaturile produsului sau tema in sine este reflectata intr-un mod CREATIV, fara a iti da insa senzatia ca "se bat campii". Dar eu nu sunt tu :)

    Inspiratie la jurizare!

  1. Iulia Kelt
    27 ianuarie 2013 la 23:13

    Atât timp cât îți sacrifici din timp pentru a-mi citi mie postarea, eu îți mulțumesc. Sunt mulți jurați care au votat la plesneală și știu asta.

  1. Anonim
    28 ianuarie 2013 la 15:14

    Multumesc mult pentru punctajul acordat :)

  1. Revo
    28 ianuarie 2013 la 17:13

    Multumesc si eu pentru vot.

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!