DACA ANDREEA BALAN nici nu ia in calcul sa devina mamica, cealalta jumatate de fostei trupe ANDRE se pregateste de venirea berzei.

Potrivit apropiatilor pentru Libertatea, Andreea Antonescu este gravida, aflandu-se deja in a treia luna de sarcina.

Tatal primului ei copil, a carui venire pe lume este programata pentru primavara anului viitor, este Traian, logodnicul cantaretei.

Andreea si mostenitorul “imperiului” de mezeluri “Spak” sunt impreuna din 2005. In vara anului trecut, tanarul milionar a facut pasul cel mare, cerandu-si iubita de sotie, la Paris.

Interpreta a acceptat, insa l-a anuntat pe Traian ca nu vrea sa se marite pana nu va aduce pe lume un copil.

“Mai intai ma vad insarcinata si abia apoi casatorita. Nu ma grabesc sa fac acest pas, dar este ceva ce imi doresc din suflet. Nu stiu… parca s-a rupt ceva in mine si s-a declansat simtul maternitatii. Imi plac la nebunie copiii si abia astept sa am si eu unul al meu”, spunea Andreea Antonescu la vremea respectiva.

Ei bine, se pare ca planul fostei componente a trupei Andre a functionat cum nici nu se poate mai bine…

date vineri, 15 octombrie 2010

1 comentarii to “15 OCTOMBRIE: Andreea Antonescu, insarcinata in 3 luni!”

  1. Anonim
    18 ianuarie 2011 la 22:00

    si daca e gravida ce... nu mai a facut lumea copii...

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!