La inceputurile blogului meu, aveam o sectiune intitulata "Sinteza zilei de astazi" pe care am intrerupt-o din varii motive... revin de acum cu cele mai interesante titluri care mi-au atras atentia:

Mihai Bendeac- emisune alb-negru cu si despre artisti in memoria mentorului sau Dan Miahescu

http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20120827_0077/5.jpg
Sursa: facebook.com
Mesajul integral postat de Bendeac pe Facebook: 
" L-am ajutat pe nenea Dan (Mihaescu) să conceapă, să adune, cu ultimele puteri, patru show-uri de divertisment exact așa cum se făceau în anii 60 – 70. Era fericit ca un copil. Nu-i venea să creadă că poate face în 2013 exact ce făcea cu Toma sau Bibanu. Am scris amândoi cu creionul, ne-am afundat în arhivă. Am conceput totul ca și cum ne-am fi întors în timp.
Mi-a spus, la un moment dat, „Mișule, e bine că românii au talent, dar să nu uităm că românii au artiști”. Așa am numit aceste patru emisiuni: Românii au artiști. Așa cum i-am promis lui nenea Dan, voi filma alb-negru, cu aparatura de atunci și oamenii care mai sunt în viață (inclusiv Doina Levintza, sper). Voi conduce, pe toată durata filmărilor, o Dacia 1300 și mă voi îmbrăca precum în 1970. Altfel, nu pot crea un show cu adevărat vintage. Așadar, în luna aprilie patru show-uri precum în anii frumoși."

Dan Diaconescu a depus plangere la adresa membrilor CNA la Parchetul ICCJ

http://media.rtv.net/image/201112/w500/dan_diaconescu_partidul_poporului_64183200.jpg
Foto: ceraselaehaihui.blogspot.ro

Dan Diaconescu a depus, astăzi, la Parchetul instanţei supreme o plângere la adresa membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului, pe care îi acuză de abuz în serviciu în legătură cu deciziile de retragere a licenţei de emisie a OTV şi de amendare după închiderea postului.

date luni, 28 ianuarie 2013

0 comentarii to “SINTEZA ZILEI DE ASTAZI: 28 IANUARIE 2013”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!