Blogwars 3 a reprezentat o experienta foarte interesanta pentru mine, atingandu-mi intr-un fel scopul pe care mi-l exprimasem inca de la inrolarea in acest concurs, si anume acela de a vedea cat de sus ma pot plasa cu blogul intre peste 100 de bloguri si bloggeri in acelasi timp... Unii zic ca 13 este o cifra cu ghinion, iata ca mie mi-a adus noroc pentru ca m-am plasat la doar 3 locuri de primii 10 clasati in competitie. Acum ma aflu eu si eu in postura celui care jurizeaza...sper sa am inspiratia de a percepe postarile cele mai bune, la adevarata lor valoare. Revin cu impresii despre postari

date joi, 24 ianuarie 2013

0 comentarii to “Blogul meu... la o distanta de doar 3 locuri de top 10 bloguri la Blogwars”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!