Am reusit astazi sa citesc tema pe care va trebui sa o dezbat in "razboiul" blogurilor, si saptamana aceasta dupa cum va anuntam, pe langa postarile despre mondenitati, showbiz si celelate stiri pe care vi le ofeream, voi incerca sa dezbat o tema care ne uneste, cred... pe toti bloggerii, IT-ul...

http://www.gamersclub.ro/wp-content/uploads/2013/01/BlogWars.jpg
Nu stiu daca imi doresc neaparat sa castig un loc pe podium, dar imi doresc sa ma vad in ierarhie cat mai aproape de capul de tabel, pentru ca sunt realista ca blogul meu nu aduna inca suficienti cititori, si asta poate datorita timpului meu liber destul de putin in care pot sa postez... si poate si datorita absentei postarilor mele in ulimele cateva luni de zile... si astfel prin recunoasterea primita din partea juratilor, blogul meu sa poata deveni un pic mai cunoscut.

Promit tuturor celor care citesc in acest moment postarea mea ca pot pune blogul meu la favorite pentru ca in urmatoarea perioada voi incerca sa ii surprind poate prin postari mult mai dese, mai interesante si mai variate, primand temele de interes, uitandu-ma saptamanal pe graficele de trafic care imi vor arata clar ce va place/nu va place...poate un nou aspect mai surprinzator... poate ceva care sa il faca ca in loc de vechea pagina de Home, sa poata fi trecut blogul meu... asta cu siguranta mai va dura, iar eu nu voi renunta chiar si daca va fi sa ma adresez si doar unui singur cititor, acela cand inchide pagina mea sa ramana in memorie cu o informatie care i-a fost de folos sau l-a distrat.

Sper ca din acest an sa am parte si de mai mult feedback din partea cititorilor, prin comentarii in care sa dea si cateva date despre ei (un pseudonume/nume -pe care sa il pastrez pe parcursul articolelor postate, o adresa de mail pentru a dovedi veridicitatea persoanei...si nu in modul anonim, care de obicei este utilizat pentru denigrari sau...pentru ca sunt atat de imporatanti in cat nu isi pot dezvalui identitatea.

Inchei postarea prin a spune ca le doresc mult succes si celorlalti participanti la concusul mai sus amintit... sper ca vom da dovada de fair-play si ca va castiga bloggerul cu cea mai mare inspiratie.

date miercuri, 16 ianuarie 2013

0 comentarii to “Peste 100 de bloguri... printre care si al meu in lupta Blogwars”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!