http://www.mirceamergemaideparte.ro/imagini/Logo%20Libertatea%20copy%202.jpg

Sorin Ovidiu Vîntu a renunţat la protest

http://www.libertatea.ro/usr/imagini/0-290243-thumb_900_x_608_0289788sorin_ovidiu_vantuap.jpgSorin Ovidiu Vîntu, arestat din 10 septembrie, renunţase la tratamentul său medical şi nici nu mânca, însă în cursul zilei de astăzi a abandonat "forma de protest" adoptată, deşi oficial nu s-a declarat în refuz de hrană, au declarat surse din cadrul arestului Direcţiei Cercetări Penale.

Sursele citate declaraseră că Sorin Ovidiu Vîntu nu îşi mai lua medicamentele şi nici nu mănânca, iar întrebat fiind dacă a intrat în refuz de hrană, acesta ar fi negat.

Potrivit procedurii, când un deţinut refuză să se hrănească trebuie consemnat acest fapt, însă Vîntu a refuzat, desi porţiile de mîncare servite lui, începând de ieri, sunt restituite neatinse, mai spun sursele citate.

La locul de deţinere este un cabinet medical, cu dotările necesare. Omul de afaceri ar urma un tratament medicamentos pentru poliomielita de care suferă, lipsa medicaţiei putând determina o stare febrilă, potrivit Mediafax.



Confidentul vedetei, Sorin Danciu, povesteşte detalii inedite din viaţa cântăreţei MADALINA MANOLE.


Sorin Danciu, prietenul şi confidentul Mădălinei Manole, a dezvăluit în cartea „Mădălina, viaţa şi moartea unei vedete", întâmplări pe care le-a trăit alături de cuplul Mădălina Manole - Şerban Georgescu.

Sorin Danciu, cel care a petrecut mult timp alături de Mădălina Manole şi Şerban Georgescu, istoriseşte în cartea „Mădălina, viaţa şi moartea unei vedete" momente din viaţa controverstului cuplu.

„Era o soţie şi o gospodină perfectă. Mădălina-gospodina îi mai spuneam eu. Nu prea îţi venea să crezi că acea Mădălina perfectă din toate punctele de vedere, când ajunge acasă, îşi trage un fes pe cap, se îmbracă în trening şi se apucă de trebăluit prin bucătărie.

http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20100911_0061/5.jpg

http://www.publicitare.ro/logo/11.gif

Bianca Drăguşanu: "Am pe deget o verighetă, nu un inel de logodnă, dar nu spun de la cine este"

În ceea ce priveşte relaţia cu Adrian Cristea, Bianca a refuzat să comenteze dacă s-a logodit cu fotbalistul de la Dinamo, sau dacă sunt doar prieteni. "Am o verighetă pe deget, nu un inel de logodnă, dar nu vreau să spun dacă mi-a dat-o Cristea sau nu. Avem o relaţie specială, dar asta nu înseamnă că suntem iubiţi. Mă înţeleg foarte bine cu părinţii lui. Aceştia fac parte din anturajul meu şi ne vedem destul de des", i-a mai spus Bianca Dianei Munteanu.

Bianca Drăguşanu nu este deloc modestă, atunci când vine vorba despre autoevaluarea sa din punctul de vedere al valorii pe care şi-o atribuie ca asistentă a lui Dan Capatos, la "Un Show Păcătos", de la Antena 1.

"Cred că sunt cea mai tare asistentă a lui Capatos de până acum. Dacă e să analizăm ratingul şi longevitatea mea la emisiunea Un Show Păcătos, de la Antena 1", a declarat Bianca Drăguşanu, la "Conferinţa de presă", de pe Antena 2.

"Consider că sunt un model pentru adolescentele din România deoarece sunt foarte ambiţioasă şi am slăbit 13 kilograme. Am făcut mult sport şi am ţinut diete ca să arăt aşa. Am obţinut tot ce mi-a dorit prin multă muncă şi perseverenţă, de aceea cred că ele pot învăţa ceva de la mine", a mai povestit Bianca.

Bianca este foarte sinceră şi mărturiseşte că are câteva operaţii estetice care au ajutat-o să arate bine. "Mi-am scos aluniţele, mi-am făcut un implant mamar şi mi-am pus mărit buzele de două ori", a spus asistenta lui Capatos.

Fosta "Blondă a lui Bote" nu vrea să o cunoască sau să o întâlnească pe Violeta Babliuc, aleasa lui Botezatu din emisiunea "Burlacul".

"Nici nu vreau şi nici nu mă interesează cine este Violeta. Nu m-am uitat la Burlacul pentru că eu comentam singură ce se întâmpla în emisiune şi mă certam singură cu televizorul", a declarat Bianca Drăguşanu.

http://www.cancan.ro//usr/imagini/2010/09/11/322575-bianca.jpg

Întrebată dacă ea crede Violeta este potrivită pentru Botezatu, Bianca a fost destul de categorică. "Ca să fie potrivită pentru Cătălin, trebuie să fie şi foarte inteligentă". Cât priveşte faptul că Violeta a declarat că vrea să îi facă un copil designerului, asistenta lui Capatos a declarat: "Da, toate au vrut să îi facă un copil lui Cătălin. Eu dacă voiam, cu siguranţă aş fi avut un copil cu el, dar ar fi trebuit să îşi dorească şi el să aibă un copil cu mine", a afirmat Bianca.


Fidel Castro acuză Franţa de „holocaust rasial“

http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20100911_0489/1.jpg

Fostul preşedinte cubanez, Fidel Castro, a luat poziţie în controversa pe tema ţiganilor români şi bulgari expulzaţi din Franţa în ultimele săptămâni.

El a spus că ţiganii sunt victimele unui „alt fel de Holocaust rasial". „Ultimul lucru la care ne-am fi putut aştepta este această nouă expulzare a ţiganilor, victime ale cruzimii extremei-drepte franceze. Sunt victimele unui alt fel de Holocaust rasial", a afirmat Castro. El a citit acest mesaj vineri seara, după prezentarea părţii a doua a autobiografiei sale, la Havana.

Previziuni sumbre ale FMI: creşterea economiei mondiale va încetini

Creşterea economiei mondiale va încetini spre sfârşitul anului şi în primul semestru din 2011, a afirmat Fondul Monetar Internaţional, într-o notă în atenţia statelor membre G20, publicată ieri, anunţă AFP.

„După previziunile noastre, creşterea va continua, dar cu o încetinire certă în al doilea semestru din 2010 care se va prelungi în primul semestru din 2011”, a indicat FMI în această notă redactată cu ocazia unei reuniuni a delegaţilor ţărilor G20 din Coreea, între 4 şi 5 septembrie.

Potrivit FMI, situaţia este provocată de deficitele bugetare din economiile vulnerabile din zona euro.

date sâmbătă, 11 septembrie 2010

0 comentarii to “SINTEZA ZILEI 11 SEPTEMBRIE”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!