http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/casete/220994/thumb_617_x_0_bahmu-pam.jpg
Adriana Bahmuţeanu este însărcinată în aproape şase luni şi aşteaptă cu nerăbdare apariţia bebeluşului pe lume. Între timp, soţia lui Silviu Prigoană stă mai mult în pat şi conduce "din umbră" două televiziuni muzicale, Etno şi Taraf TV. Bahmu recunoaşte că ii este dor de emisiunile pe care le realiza, dar cel mai important în acest moment este copilul.

"Îmi pare rău c-am renunţat la emisiune, dar era mult prea obositor şi de câteva ori mi s-a făcut rău în direct. Doctorii mi-au spus că o perioadă e bine să stau liniştită. Şi, în fond, emisiuni poate or mai fi, mai important este acum copilul. E adevarat, îmi lipseşte adrenalina, lucrul în echipă, bătălia pentru rating dar dacă stai bine să te gândeşti, sunt lucruri trecătoare. Apropo, mai ştie cineva ce făceam eu acum zece ani la televizor? Sunt sigura că nu", a declarat Adriana Bahmuţeanu.

Cât despre renumita petrecere "Playboy Mansion Revisited" de la Palatul Snagov, vedeta consideră că Pamela Anderson nu mai e ce a fost, timpul îşi spune cuvântul: "Nu m-a impresionat deloc Pamela Anderson, mi s-a părut cam scofâlcită, sincer, ca să mai pozeze în bombă sexy. Cred că uneori e mai bine să te retragi în glorie şi să laşi o amintire plăcută oamenilor, decât să creezi panică printre invitaţii de la o petrecere. Din păcate, timpul trece şi pentru ea."


date joi, 23 septembrie 2010

0 comentarii to “SINTEZA ZILEI 24 SEPTEMBRIE Adriana Bahmuţeanu este însărcinată în aproape şase luni”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!