Ilie Dumitrescu a demisionat de la Steaua

http://thumbs.ziare.com/Ilie-Dumitrescu-a-demisionat-de-la-Steaua/ec4599a73b18726d3/240/0/1/70/Ilie-Dumitrescu-a-demisionat-de-la-Steaua.jpghttp://images.gsp.ro/zoom/207767/1287-288061-iliedumitrescu.jpg
Tehnicianul Ilie Dumitrescu si-a anuntat demisia de la Steaua dupa partida cu Astra Ploiesti, din etapa a 8-a a Ligii I.

"Nu pot sa stau intr-un loc in care nu sunt iubit, unde nu sunt dorit. Ii multumesc lui Gigi Becali pentru ca mi-a dat incredere. Imi doresc ca in continuare stadionul sa fie plin, sa vina spectatorii si sa sustina echipa. A fost o zi proasta, am jucat slab. Am venit cu sufletul deschis, sunt in continuare alaturi de jucatori, de echipa si le doresc sa faca performanta.", a declarat Ilie Dumitrescu la Digisport.

Ilie Dumitrescu a dezvaluit ca singurul motiv pentru care a decis sa demisioneze este lipsa de sustinere pe care fanii au aratat-o fata de echipa.

"Plec din cauza suporterilor, daca nu sunt dorit si nu au incredere in mine eu nu pot sa continui. Am familie care se uita la televizor, nu pot accepta asa ceva. Daca ei asa vor, eu nu pot face mai mult. Nu sunt fericit pentru exprimarea echipei, dar nu pot accepta un asemenea tratament.", a adaugat Dumitrescu.

Cu Ilie Dumitrescu pe banca, Steaua a inregistrat trei victorii, doua remize si trei infrangeri, in Liga I si in Europa League.

date luni, 20 septembrie 2010

0 comentarii to “BREAKING NEWS!!!”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!