http://www.mirceamergemaideparte.ro/imagini/Logo%20Libertatea%20copy%202.jpg

Mihai Trăistariu şi-a cerut scuze de la Maria Ciobanu

Mihai Trăistariu a venit, joi, la Acces Direct să-şi ceară scuze că nu a sunat-o şi pe doamna Maria Ciobanu să-i ceară voie să interpreteze melodia “Lie ciocârlie”, recunoscând că varianta câtată de el se aseamănă foarte mult cu cea a artistei de muzică populară.

“De-asta am venit astăzi aici ca să-mi cer scuze faţă de doamna Maria Ciobanu. Dumneaei spune prin ziare că nu am sunat-o să imi cer scuze numai, recunosc, n-am sunat-o pentru că mi-a fost jenă de situaţie. Efectiv, n-am mai avut curaj, mi-a fost ruşine ce să mai…”, a mărturisit Mihai Trăistariu.
http://web3.protv.ro/assets/protv/2009/05/31/articles/images/maria_ciobanu.jpghttp://muzica.phg.ro/images/stiri/MIHAI%20TRAISTARIU244287392.jpg

«Creierul FNI» reţinut pentru 24 de ore, pentru că l-a ajutat pe directorul Gelsor să se ascundă 8 ani în Indonezia

http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20100909_0172/5.jpg

Din luxoasa vilă din cartierul bucureştean Victoriei, omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu a ajuns după gratii, într-o celulă pe care o împarte cu încă trei infractori. Mogulul a fost reţinut, ieri, de procurori.

Zeci de mascaţi şi procurori au luat cu asalt, ieri dimineaţă, locuinţa omului de afaceri Sorin Ovidiu Vântu, dar şi pe a lui Alex Stoian, şoferului acestuia, a lui Liviu Luca, preşedintele Federaţiei Sindicatelor Libere Petrom, dar şi a omului de afaceri Octavian Ţurcan.

Anchetatorii au ridicat mai multe calculatoare, documente din care ar trebui să reiasă faptul că aceştia au trimis, încă din 2002, bani lui Nicolae Popa, fostul director al Gelsor, care s-a ascuns în Indonezia.

Puţin după ora 11.00, Vântu a fost adus cu mandat în faţa procurorilor de la Parchetul General unde i-au fost prezentate acuzaţiile şi i-a fost emis mandatul de reţinere, pentru 24 de ore.

Din impunătoarea vilă din Strada Paris, anchetatorii au luat mai multe calculatoare şi dosare ale omului de afaceri

Îmbrăcat lejer, cu o cămaşă albă cu dungi albastre şi pantaloni negrii, mogulului de la Realitatea TV a ascultat liniştit discursul procurorilor şi a refuzat să facă vreo declaraţie.

În mai puţin de o oră, el a fost scos din clădire ajutat de câţiva ofiţeri să urce în dubă şi dus direct în arestul Poliţiei Capitalei. Le-a cerut anchetatorilor să nu-l încătuşeze, motivând problema locomotorie. Pentru că în copilărie s-a îmbolnăvit de poliomielită, afaceristul de 55 de ani are un picior mai puţin dezvoltat.

http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20100909_0173/5.jpg

"Îmi doresc foarte mult ca atunci când Traian Băsescu va pierde o bătălie, să îl văd în locul meu", a spus Sorin Ovidiu Vântu, când a urcat în duba Poliţiei.

Înainte de a fi băgat în celulă, Vântu a fost supus unui control medical. La prânz a primit o porţie de ciorbă de fasole şi pilaf, iar la cină o farfurie cu ghiveci de legume. La scurt timp, aceeaşi soartă au avut-o şi şoferul lui SOV, şi omul de afaceri Octavian Ţurcan. În cursul serii, ei vor fi duşi în faţa judecătorului.

http://www.publicitare.ro/logo/11.gif

IMAGINI ULUITOARE! Uite cum s-a filmat Mădălina Manole înainte de sinucidere

În cadrul emisiunii Happy Hour a apărut o captură din înregistrare în care Mădălina se filmează în oglindă şi face cu mâna.

http://www.cancan.ro/usr/imagini/2010/09/09/321974-madalina.jpg

Filmarea a fost găsită de Puiu, soţul cântăreţei care a spus că a descoperit-o din întâmplare.

Ramona Gabor şi Alexandra Enăchescu desfundă WC-uri

Ramona Gabor va participa la o emisiune din care vor mai face parte alţi patru copii de bani gata (Alexandra Enăchescu, Crina Onuţ, Alex Avram şi Andrei Barbu).

Cei cinci vor renunţa la hobby-urile extravagante, la cafenele şi cluburi de fiţe pentru a testa viaţa de om obişnuit.

Emisiunea "Săracii copii bogaţi" îi va pune în ipostaze inedite pe cei cinci cum ar fi să spele vase sau să desfunde WC-uri.








http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20100623_0554/4.jpg
Adrian Păunescu, şi bolnav, şi mai sărac: „Sunt disperat! Îmi caut de lucru“

„Voi rămâne acelaşi român loial şi în mizerie!“, a declarat fostul parlamentar care va fi afectat de recalcularea pensiilor speciale. După trei mandate de senator şi un venit lunar de circa 5.000 de lei, poetul Adrian Păunescu va rămâne cu o pensie ciuntită.

Adrian Păunescu se gândeşte să-şi caute alte locuri de muncă deşi are 67 de ani şi probleme cu sănătatea.

Poetul caută soluţii doar pentru a-i oferi fiicei sale un viitor sigur. „Este ca o pedeapsă a acestor bande de ticăloşi şi în ciuda stării precare de sănătate pe care o am va trebui să muncesc în alte direcţii. Să-mi caut de lucru“, a declarat astăzi, pentru Adevărul de Seară, Adrian Păunescu.

„Lăcătuş sau pescar nu am fost, iar aviator degeaba mă fac“

Întrebat la ce fel de soluţii se gândeşte, acesta a precizat că cel mai probabil va încerca să-şi caute ceva de lucru într-o televiziune sau un radio. „Doar asta ştiu să fac-gazetărie. Lăcătuş sau pescar nu am fost, iar aviator degeaba mă fac. Sunt disperat!“, a mărturisit poetul.

El a repetat faptul că îşi doreşte ca fiica sa care este eminentă, în anul II la Facultatea de Limbi Străine să poată ajunge în Portugalia şi Spania întrucât a câştigat un concurs şi a fost trimisă în cele două ţări.

„Toate staţiile de epurare ale organismului meu au probleme“

Pe lângă faptul că nu-şi va permite să-şi plătească cheltuielile lunare ale casei, Adrian Păunescu se plânge şi de faptul că necesită un tratament destul de costisitor.

Desprea starea sa de sănătatea însă nu doreşte să divulge amănunte. „Toate s-au scumpit şi trebuie să fac tratament. Mi-am făcut nişte investigaţii şi, să spunem, toate staţiile de epurare ale organismului sunt cu probleme. Sunt tratabile problemele“, a spus Adrian Păunescu.

Peste 5.500 de foşti parlamentari, piloţi civili, foşti lucrători în aparatul diplomatic, personal de specialitate din instanţe şi de foşti consilieri de conturi vor primi de la jumătatea acestei luni pensiile speciale diminuate după recalculare.

Antonie Solomon: "Voiam să mor, să uit de tot!"

"Au fost momente în care nu îmi mai doream să mă trezesc dimineaţa. Să mor, să uit de tot. Scuteam şi familia mea de această povară a deplasărilor către penitenciarele din Colibaşi şi Galaţi, drumuri aglomerate, iar pe mine de multă umilinţă. Vreau să fac nişte analize să văd cum am trecut peste aceste şase luni de arest. Dumnezeu mi-a ţinut mintea întreagă. Au trecut toate şi să vedem ce hotărâre voi lua în termen de câteva zile, să mă gândesc bine", a declarat primarul suspendat al Craiovei, eliberat aseară după şase luni în arest.

În interviul acordat în primele ore de libertate unui post local de televiziune, Solomon a mai spus că în cele două locuri de detenţie în care a stat timp de şase luni, Penitenciarul din Colibaşi şi cel de la Galaţi, s-a bucurat de "respectul" colegilor de celulă, notează Mediafax.

"Am fost respectat în ambele penitenciare din Colibaşi şi Galaţi de deţinuţi. Nu am fost un privilegiat, nu am stat la protejaţi. Am acceptat de la început celulă cu foarte mulţi deţinuţi. La Colibaşi eram 18 deţinuţi, iar la Galaţi 12. Oamenii au recunoscut şi acolo calităţile mele umane", a declarat Antonie Solomon.

Antonie Solomon, audienţe după gratii

"Nu credeam că am atâta impact asupra oamenilor din Craiova. Trebuia să trec prin această problemă ca să observ chestia asta. Nu am fost străin de ceea ce s-a întâmplat în Craiova. Am primit scrisori ce nu am primit eu în primărie. Am dat practic audienţe din penitenciar. Am răspuns mai greu, dar am transmis prin cei cu care am ţinut legătura un răspuns indirect din partea mea", a mai spus Solomon.

Fostul edil a mai spus că cele şase luni în care a stat în arest preventiv au fost o "experienţă fantastică".

"Sunt dator vândut craiovenilor. Mi-a prins fantastic această experienţă, chiar dacă preţul plătit a fost piperat, dar am trăit şi această experienţă. În penitenciar iată că ajung uneori şi oamenii buni, însă uneori necuratul este puternic şi lucrează prin oamenii răi", a mai spus Antonie Solomon.

Cum era prea obosit, Solomon nu a mai ajuns, azi-noapte, în faţa Primăriei Craiova, unde era aşteptat de câteva zeci de susţinători.

Antonie Solomon a fost pus în libertate ieri, în jurul orei 17:50, după ce Curtea de Apel Galaţi a admis recursul făcut de edil.

Antonie Solomon a fost arestat preventiv pe 4 martie, într-un dosar de corupţie instrumentat de procurorii DNA. Potrivit rechizitoriului, în 2006, Solomon ar fi primit 50.000 de euro de la omul de afaceri Cornel Penescu.

În schimb, edilul ar fi semnat autorizaţia de construire pentru hypermarketul PIC, deşi comisia de specialitate a Primăriei Craiova dăduse aviz negativ. În acelaşi dosar mai sunt inculpaţi omul de afaceri Cornel Penescu şi doi manageri ai reţelei PIC.

date vineri, 10 septembrie 2010

0 comentarii to “SINTEZA ZILEI 9 SEPTEMBRIE”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!