http://www.mirceamergemaideparte.ro/imagini/Logo%20Libertatea%20copy%202.jpg

Mădălina Manole, în testamentul de suflet: ”Sunt o complexată, am un milion de defecte. Viaţa mea trebuie să se oprească aici”

Pe lângă testamentul de suflet pe care Mircea Petru susţine că Mădălina Manole l-a lăsat, se pare că mai există şi o înregistrare în care cântăreaţa şi-a luat la revedere de la cei dragi, dar pe care soţul artistei l-a găsit întâmplător acum.

Mircea Petru a declarat că a găsit scrisoarea, după moartea cântăreţei, printre cărţile de rugăciuni ale Mădălinei Manole.

"Mi-a dăruit Dumnezeu cel mai frumos suflet din lume, pe Puiu al meu Cel mai mare şi mininat dar, copilaşul nostru. Cei mai buni şi sacrificaţi părinţi din lume. Frate drag, ne nepoţi dragi, multă lume în jurul meu cu sufletul curat. Nu le merit, nu ştiu ce să fac cu toate acestea. Sunt o neputincioasă, o nevrednică, o complexată, am un milion de defecte şi asta mă face să gândesc că trebuie să mă opresc aici cu viaţa mea. Nimeni altcineva nu este vinovat de starea mea, doar eu. Voi toţi mă iubiţi, mi-aţi arătat tot timpul. Şi totuşi viaţa mea trebuie să se oprească aici. Aşa gândesc eu, aşa trebuie să fie! Cum să închei rândurile astea??? Cum??? Sunt de neiertat! Mă gândesc la voi toţi, dar şi la cum să fac să nu mai fiu", a scris Mădălina Manole în scrisoarea, prezentată în cadrul emisiunii Happy Hour.

Potrivit scrisorii, Mădălina a vrut ca micuţul să stea la socrii ei

Tot în aceeaşi scrisoare Mădălina spune că îşi doreşte ca micuţul Petru să stea după moartea ei, la părinţii soţului ei.

”Pui mic să rămână o perioadă la Botoşani cu mama şi cu tata. Poate mă va ierta când va fi mare", ar mai fi scris Mădălinei Manole.


Soprana Amelia Antoniu e în culmea fericirii! În urmă cu o săptămână, prim solista Operetei Naţionale din Bucureşti a aflat că va fi mămică.

„Avem un bebe de trei luni! Suntem în al nouălea cer! Cine şi-ar fi imaginat că se va întâmpla atât de repede, după tragedia prin care am trecut în luna aprilie? Mai întâi, am făcut testul, care a ieşit pozitiv. Apoi, am fost la medic, la Spitalul Universitar, şi a venit confirmarea, în urma efectuării ecografiei", ne-a spus ea.

În aprilie, Amelia a fost infectată cu o bacterie periculoasă, în urma unei intervenţii chirurgicale efectuate la Spitalul CF 2.http://www.click.ro/bbtcontent/clipping/CLIIMA20100531_0173/5.jpg


http://www.publicitare.ro/logo/11.gif

Mihaela Rădulescu face reclamă la mezeluri pe motor!Mulţi n-ar fi văzut-o pe Mihaela Rădulescu cocoţată pe un motor, prin noroi, iar şi mai mulţi nu şi-au imaginat-o cum muşcă cu poftă dintr-un sandvici.

http://www.cancan.ro/usr/imagini/2010/09/09/321900-mihaela1.jpghttp://www.cancan.ro//usr/imagini/2010/09/09/321901-mihaela2.jpg

"Sunt cu adevărat pasionată de enduro şi mă bucur că pot promova acest sport prin intermediul unei reclame TV. În plus, am recunoscut întotdeauna că mănânc ce e bun, gustos şi sănătos. Îmi place să fac sport, să mă menţin în formă şi să echilibrez plăcerea cu necesitatea. După o cursă de enduro, ce poate fi mai potrivit decât un sandvici delicios?", a declarat, pentru showbiz.ro, Mihaela Radulescu.

Traian Băsescu: "Maximul crizei a fost depăşit"

Preşedintele Traian Băsescu a vorbit luni seară, la TVR1, într-o "Ediţie specială", despre remanierea Guvernului, dificultăţile prin care trece România, expulzările romilor şi revizuirea Constituţiei.

Şeful statului a zis că România nu are banii necesari cofinanţării proiectelor europene, că CFR trebuie să plătească contribuţiile la stat, că fondul de pensii este un dezastru şi că nu este de acord cu decizia Franţei de expulzare a romilor dar România are un parteneriat strategic cu Franţa.

http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20100825_0539/1.jpg


Naţionala, doar o victorie într-un an!

Tricolorii au cel mai negru bilanţ din istoria modernă: un singur succes în şapte partide disputate în 2010.

Echipa naţională a României a ratat startul preliminariilor pentru Campionatul European din 2012. Tricolorii n-au reuşit decât două remize (1-1 acasă cu Albania şi 0-0 în deplasare cu Belarus), în primele două jocuri din cadrul Grupei D de calificare la turneul final ce va fi găzduit, în 2012, de Polonia şi Ucraina, deşi selecţionerul Răzvan Lucescu îşi planificase obţinerea maximului de puncte în aceste meciuri.


De altfel, bilanţul reprezentativei ţării noastre pe anul în curs este unul dezastruos. România a obţinut o singură victorie în 2010: 3-0 cu Honduras, într- un meci amical disputat pe 5 iunie, în Austria.

În rest, echipa antrenată de Lucescu junior a pierdut toate partidele de verificare: 0-2 cu Israel, 2-3 cu Ucraina, 0-1 cu Macedonia şi 0-2 cu Turcia, iar primele două întâlniri oficiale ale anului au fost încheiate la egalitate, în compania unor echipe, Albania şi Belarus, cu care tricolorii nu stăteau la discuţii anii trecuţi.

Bieloruşii ne iau peste picior


Naţionala României va mai juca în 2010 (pe 9 octombrie) cu Franţa, la Paris, în următoarea etapă a preliminariilor pentru Euro 2012, iar Ionuţ Lupescu, directorul general al FRF, trage nădejde ca în acest meci "să recuperăm punctele pierdute cu Albania şi Belarus".

Până una-alta, însă, Chivu, Rădoi şi compania nu mai sperie pe nimeni. Germanul Bernd Stange, selecţionerul reprezentativei din Belarus, susţine că românii erau mulţumiţi că meciul de la Minsk s-a terminat cu scorul de 0-0.

"Dacă înainte de startul campaniei aş fi fost întrebat dacă mă mulţumesc cu patru puncte din aceste două meciuri, aş fi spus imediat că da. Nicio echipă nu merita toate punctele, deşi românii au atacat bine. I-am văzut pe români bucuroşi că s-a terminat aşa. Dacă vreţi, consideraţi că am făcut egal cu Franţa şi am bătut România, tot patru puncte sunt", susţine Stange.

Mijlocaşul Viaceslav Hleb a fost şi mai acid: "Noi am luptat pe un fond de oboseală după bătălia crâncenă din Franţa. Echipa Franţei este una mare, nu utilizează diverse trucuri de joc, precum România. Chivu a faultat de patru ori, dar n-a fost avertizat deloc. Patru puncte în aceste două meciuri reprezintă un rezultat foarte bun, aproape ideal".


COMENTATI SI STIRILE CARE MI-AU ATRAS ATENTIA AZI...

date joi, 9 septembrie 2010

1 comentarii to “SINTEZA ZILEI 8 SEPTEMBRIE”

  1. psd
    9 septembrie 2010 la 02:01

    Scoateti-l pe base ca ma irita!

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!