Miron Cozma a vorbit pentru prima oară despre mariajul cu Marinela Niţu.

Luceafărul Huilei şi-a dat seama că nu poate trăi fără marea lui dragoste pe care a iubit-o în taină atâta timp. Cei doi s-au căsătorit în mare secret, aşa cum şi-a dorit Miron. El a mai povestit şi că i-a oferit inelul de logodnă într-un mod foarte original... gol, tocmai pentru a nu ascunde niciun secret.

"Consider că ceea ce s-a întâmplat în viaţa mea, acest eveniment fericit, pentru prima dată simt că sunt fericit şi cred că aveam acest drept. M-am hotărât să renunţ la Marinela după evenimentele de la Costeşti, am renunţat pentru că am iubit-o. Nu m-a întâmpinat când am ieşit din puşcărie. Am aşteptat-o un an de zile şi ea ştie, nu ştiam că îşi dorea foarte mult să fim împreună. După ce am divorţat ea nu a dat un telefon, m-am dus eu peste ea. O iubesc şi o respect pe Marinela, din 1998 nu a contat nicio femeie pentru mine, nu pot să trăiesc fără ea. Am cerut-o de nevastă în faţa naturii, în faţa soarelui. Nu o văd mămică, dar îşi doreşte foarte mult acest lucru. I-am oferit gol inelul de logodnă" a spus Miron Cozma la Happy Hour.

date joi, 17 februarie 2011

0 comentarii to “Miron Cozma: "Eram gol când i-am oferit inelul de logodnă Marinelei"”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!