Fernando de la Caransebeş este fan Cătălin Botezatu. După ce a declarat că vrea să lucreze pentru designer, acesta a vrut să-i demonstreze creatorului de modă că poate să intre în echipa lui de manechine şi a mers în chiloţii, luni, în platoul emisiunii "Drept la ţintă".

"Cătălin Botezatu este cel mai important personaj din showbiz şi aş vrea să fiu manechinul lui. De aceea am venit în emisiune în chiloţii realizaţi de el. Mi-aş dori să am mai multe haine marca Bote, dar sunt cam scumpe, aşa că aştept să mi le dăruiască el", a spus Fernando, care a renunţat la inhibiţii, a urcat pe scenă în chiloţi şi a cântat melodiile "M-am căsătorit" şi "Moş Crăciun".

http://www.presaonline.com/upload/tidings/large/fernando_de_la_caransebes_a_cantat_in_chiloti__in_emisiunea__drept_la_tinta_.jpghttp://www.a1.ro/usr/thumbs/thumb_342_x_230/2011/02/18//196445-fernando_manechin.jpg

date luni, 21 februarie 2011

0 comentarii to “Fernando de la Caransebeş a cântat în chiloţi, în emisiunea "Drept la ţintă"”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!