Stilista Adina Buzatu a fost jefuită la Milano, în celebrul magazin Rinascente. Aflată de o săptămână în vacanţă în Italia, Adina a vrut să vadă ce mai este nou în materie de modă şi a mers la o şedinţă de shopping în magazinul aflat în piaţa Duomo.
http://www.ziarulnational.com/assets/0001/4321/ADINA_BUZATU.jpg
Aici trei necunoscuţi i-au luat geanta care se afla chiar lângă ea, în timp ce se uita la încălţăminte. "Eram la raionul de pantofi, cu două vânzătoare lângă mine şi probam câteva perechi de încălţăminte. Geanta o lăsasem lângă mine, însă nu am văzut că trei băieţi mi-au luat geanta şi au dispărut cu ea. Am anunţat poliţia, am dat declaraţii, însă ce m-a deranjat cel mai tare a fost faptul că poliţia a spus că cei care mi-au furat geanta sunt români şi că asta este, românii fură tot de la români. Oricum magazinul este prevăzut că camere video şi o să-i identficăm după telefonul mobil, deoarece mi-au furat şi un Iphone 4 şi se poate repera unde se află hoţii" a declarat Adina Buzatu.

Aceasta a mai spus că în geantă avea cărţile de credit şi telefonul, dar că din fericire nu avea bani lichizi.

date luni, 7 februarie 2011

0 comentarii to “Creatoarea de modă Adina Buzatu, jefuită la Milano”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!