Daniela Gyorfi este o mămică foarte mândră de fiica sa despre care spune că e cuminte ca ea şi că are ochii lui George Tal.

http://www.cancan.ro/usr/imagini/2011/02/17/376326-1.jpghttp://www.cancan.ro/usr/imagini/2011/02/17/376327-2.jpg
Cântăreaţa se simte bine şi abia aşteaptă să se întoarcă pe scenă la spectacole, ceea ce va face în luna mai.

"Seamănă cu George la ochi. Important este că este sănătoasă şi nu-mi vine să cred! Imediat cum mă simte se linişteşte. Sper să semene cu mine la cuminţenie. Dacă seamănă cu George ne-am nenorocit. Eu mi-aş dori să fie o luptătoare ca şi mine. Din mai o să încep din nou spectacolele, acum am motive să cânt", a declarat Daniela Gyorfi pentru "Drept la Ţintă"

date joi, 17 februarie 2011

0 comentarii to “Daniela Gyorfi de pe patul de spital: "Din mai o să încep din nou spectacolele! Acum am motive să cânt!"”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!