http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20101223_0581/1.jpghttp://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20101223_0579/1.jpg

Mama angajatului TVR care s-a aruncat joi din balconul Parlamentului , de la o înălţime de aproximativ opt metri, a vorbit în emisiunea "Acces Direct" despre fiul ei şi gestul acestuia.

"Uneori era dezamăgit de situaţia sa, de viaţa asta amărâtă şi tristă, se temea că îi dă afară din casă şi rămân pe drumuri! Eu am crezut că glumeşte când a spus că îi vine să se omoare, chestii de genul ăsta! Nu îmi dau seama de ce a făcut asta! Dimineaţă, eu eram cu copiii şi nici nu am gândit că se va întâmpla aşa ceva", a spus mama lui Adrian Sobaru, Ştefania Stan.

Femeia a adăugat că "de câteva luni de zile era mai nervos, mai sensibil, mai nemulţumit, mai gânditor. Zicea că e revoltat dar nu credeam că va ajunge la o asemenea situaţie. Era decepţionat! Venea acasă nemulţumit de viaţa asta".

"Şi ce a făcut el, nu e doar pentru el, ci pentru toată lumea, este greu, că toţi au pierdut din salariu, toată lumea..", a mai spus bătrâna în direct.


Adrian Sobaru (40 de ani) s-a aruncat joi dimineaţă de la un balcon în sala de plen a Parlamentului, unde se discuta moţiunea de cenzură împotriva Guvernului Emil Boc. Angajat ca electrician al TVR. bărbatul s-a aruncat de la un balcon situat la al doilea etaj, strigând "Aţi luat mâncarea de la copii!" şi "Pentru tine Boc!". Bărbatul era îmbrăcat într-un tricou pe care scria: "Ne- aţi ucis viitorul". În cădere a rupt un pupitru. Bărbatul a supravieţuit şi e acum în afara oricărui pericol, internat la Spitalul Universitar.

date vineri, 24 decembrie 2010

0 comentarii to “Mama bărbatului care s-a aruncat în gol în Parlament: "Am crezut că glumeşte"”

Leave a Reply:

LASA MESAJUL TAU AICI.
PENTRU O SIMPLITATE MAI MARE ALEGETI DIN LISTA MODUL "NUME / ADRESA URL"

STIRI MONDENE, SOCIALE, TOT CE ESTE IMPORTANT SI TE INTERESEAZA!